1 » Reklamacje i zwroty2

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i zasady reklamacji towaru

Większość produktów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).
Produkty te zawierają kartę gwarancyjną producenta, na której znajdują się następujące informacje:
- zasady gwarancji dotyczące danego towaru;
- wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.
Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju.


Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.
Reklamacja realizowana bezpośrednio w serwisie producenta jest dużo szybsza. W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa, sprzęt najpierw trafia do naszego serwisu.  Po wstępnej kwalifikacji produktów - zgodnie z obowiązującą nas procedurą -  sprzęt zostaje przepakowany, a następnie wysyłany do dystrybutora. Dopiero dystrybucja kieruje sprzęt do serwisu producenta. 
Jeśli mimo to woleliby Państwo odesłać sprzęt do naszej siedziby, bardzo prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy.

Bardzo duża część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że gwarant wyśle kuriera po reklamowany towar, a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt)

Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.

Kupujących będących konsumentem ma również możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi/niezgodności towaru z umową oraz pośrednictwa w reklamacji u producenta (czyli towar można dostarczyć do nas a my przekażemy go do serwisu producenta w imieniu Klienta). Realizacja reklamacji w tym trybie nie jest możliwa jeśli zakup jest "na firmę".


Zwrot towaru
 

Możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, przysługuje konsumentom na zasadach opisanych w regulaminie sklepu oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

Wysłanie paczki ze zwracanym towarem należy poprzedzić zgłoszeniem drogą elektroniczną z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, wzór dostępny w regulaminie sklepu.


Przejdź do strony głównej
Copyright © 2009 - 2021 AK Partners
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl